Archiv prací SOČ


WebArchiv - archiv českého webu
Pokud si chcete text práce nebo její případné přílohy stáhnout, klikněte na odkaz pravým tlačítkem a zvolte volbu Uložit cíl jako. V opačném případě se může stát, že bude Váš prohlížeč chtít soubor zobrazit rovnou a jeho načítání může zvláště u větších souborů trvat dlouho.


« zpět na hlavní stránku

Archiv prací pro 39. ročník SOČ

« zpět na výběr oboru

12. tvorba učebních pomůcek, didaktická technologie

  1. Výukové materiály Save the jungle with Rimbo pro projekt Help for jungle
    Autor/ři: Radka Syrová, Petra Crhonková
    Myslíme si, že pozitivní vztah k pralesu a informace potřebné k péči o něj by se dětem měly vštěpovat již od malička. Z tohoto důvodu jsme se zaměřily právě na věkovou skupinu 8-14 let. V Indonésii byly založeny tzv. odpolední školy, ve kterých vedou výuku proškolení místní i zahraniční dobrovolníci. Školy jsou zaměřeny na environmentální vzdělávání místních obyvatel a jejich zapojení do ochrany indonéského pra-lesa. Ve zdejších školách chybí učebnice i učební pomůcky. Proto jsme vytvořily tento výukový materiál SAVE THE JUNGLE WITH RIMBO – pracovní sešit s 5 výukovými moduly a komentova-nou příručku pro vyučující. Oba materiály jsou psány v anglickém jazyce. Materiály budou aplikovány i v hodinách angličtiny na ZŠ Bzenec či v prvním ročníku víceletého gymnázia na naší škole.
    Text práce ve formátu PDF
    Přílohy práce: stáhnout přílohu  
  2. Výukový model automatizační linky s PLC
    Autor/ři: Jan Novotný, Daniel Přibyl
    Cílem této práce je navrhnout a vytvořit funkční model automatizační linky, která bude využita ve výuce programování řídicích systémů. Práce se zabývá rozborem komponentů a jejich parametry (řídicí systémy, pohony, senzory, zobrazovače a ostatní); konstrukcí linky a jejím zapojením.
    Text práce ve formátu PDF
  3. Sborník chemických experimentů pro učitele základních a středních škol
    Autor/ři: Petr Palivec, Kamila Starkbaumová
    Vytvořit funkční didaktickou pomůcku pro výuku chemie, ve formě sborníku experimentů a tím: 1. Zvýšit zájem o vědu a techniku 2.Zpříjemnit výuku chemie na školách 3. Usnadnit učitelům přípravu demonstračních experimentů při výuce chemie (nižší nároky na chemikálie, vysoká efektivita, podrobné principy a zajištění správné funkčnosti experimentů)
    Text práce ve formátu PDF
    Přílohy práce: stáhnout přílohu  

soc.cz